Naam:

Geboren in:

Woonplaats:

Kerkdriel

Wat doe ik in mijn dagelijks leven:

Sinds oktober 2016 voorzitter van Stichting IJsbaan Maasdriel. Ook ben ik voorzitter van de Stichting SESAM Stichting Exploitatie Sport Accommodaties Maasdriel.

Mijn passies en/of hobby’s zijn:

Mijn gezin met vrouw en 3 kinderen en 3 kleinkinderen zijn mijn grootste bezit, waar ik veel tijd aan besteed. Bestuurlijk werk is waar ik mijzelf goed in kan uitleven, luisteren naar mensen, initiatief nemen om vervolgens iets voor elkaar te krijgen. Dat vind ik een mooie uitdaging, daar voel ik me goed bij. Op het gebied van sport kijk ik vooral naar voetbal bij DSC en op televisie en wielrennen.

Wat ik wil betekenen voor de gemeente Maasdriel:

Mijn ideaal is dat ik op basis van mijn bestuurlijke ervaring een bijdrage mag en kan leveren aan ons verkiezingsprogramma “Voor een Krachtig en Zelfstandig Maasdriel”. Dit in het belang van onze inwoners en bedrijven!! Dat wil ik doen in samenwerking met mijn fractieleden, leden, bestuur en achterban van de VVD Maasdriel. Onze mooie gemeente verdient de komende jaren slagkracht op het gebied van wonen, werken én recreëren. Daar sta ik voor en daar ga ik voor!